Un dels serveis tradicionals de POUS GRUP és l’administració de pisos i locals que els nostres clients tenen en lloguer, bé sigui per quan els hi hem llogat nosaltres o bé per quan han estat llogats per altres empreses o per ells mateixos.
Aquesta tasca inclou diversos serveis que realitzem per encàrrec del propietari.
SERVEIS GENÈRICS (inclosos en qualsevol cas):
- Emissió dels rebuts de lloguer, cobrament i pagament de qualsevol concepte relacionat amb l’administració, com per exemple: IBI, taxa escombraries, quotes de comunitat, assegurances, reparacions, etc.
- Gestió d’incidències i reparacions relacionades amb el manteniment i conservació de la finca administrada., inclòs el control de proveïdors i factures.
- Gestió del canvi de titularitat i del compte bancari de pagament dels subministraments a les diferents companyies, per a què consti a nom dels llogaters.
- Control i aplicació dels increments del lloguer per raó de l’ IPC, IBI, obres , serveis, etc.
- Control i gestió de la morositat: Reclamació dels rebuts impagats telefònicament i per escrit (cartes, burofax, etc..)
- Tramitació completa de la liquidació de la fiança en el moment de la finalització de l’arrendament, incloent la visita a la finca i comprovació de l’estat en que és rep; gestió d’avaries i reparacions precises; liquidació als arrendataris del saldo pendent de la fiança, si procedeix, i canvi de la titularitat dels dels diferents submnistres.