El passat 15 de març vàrem celebrar la 3a. Trobada Pous a l’Hotel Atenea de Mataró, al ser la tercera, ja s’ha convertit en quelcom que esperen tot els treballadors de l’empresa, per ser coneixedors i partícips dels encerts de l’any anterior i de quins seran els objectius per l’any 2024.
Objectius que a part de ser econòmics també compleixen una finalitat social, perquè bona part de la nostra feina és trobar habitatge de lloguer a persones, administrar comunitats per tal que hi hagi una bona entesa entre veïns i assessorar a persones de com treure un màxim rendiment a les seves propietats.
Aquest any el lema és Impulsa, perquè volem donar un pas endavant. Per aquest any 2024, esperem oferir una gestió immobiliària total o tal com es diu ara, una gestió immobiliària 360 graus als nostres clients, per tal que trobin en Pous Grup tot el necessari per a gestionar el seu patrimoni amb eficàcia i amb tranquil·litat, ja que al darrere d’aquesta empresa trobarà un equip de 30 persones, formades professionalment per atendre les peticions relacionades amb el món immobiliari.
Des de la nostra visió comercial un propietari que et confia la rendibilitat del seu patrimoni cal que tingui el seu espai i el seu temps, que aquest client se senti esperat, és per això que continuem insistint en les hores concertades, per tal que l’administrador prèviament a la visita conegui la qüestió per la qual ens ve a veure i pugui dedicar-li el temps necessari sense interrupcions.
També un dels nostres objectius és reduir a zero la quantitat de paper que tenim a les taules, aquesta fita ens estalvia molt de temps en buscar papers als arxius i facilita l’enviament de documentació via e-mail als nostres clients, a part de fer una bona gestió de residus i contribuir a la millora del medi ambient, amb relació a aquest, aquest any a Pous s’han instal·lat plaques solars a tot l’edifici per ser més eficients i independent elèctricament.
El departament d’avaries i reparacions ha resolt aquest any la quantitat de 1.730 incidències, derivades dels departaments de comunitats i d’administració. En la trobada es fa especial menció cap a elles per la seva agilitat, eficàcia i paciència en les resolucions.
Ara fa just un any que es va engegar el departament de serveis centrals, un departament que aglutina tots els pagaments i cobraments de Pous Grup, a proveïdors, clients, tributs municipals, dipòsits a l’Incasòl, etc., tot un encert, és l’opció més fàcil perquè els números siguin completament transparents i estiguin ben gestionats.
Tots els departaments han fet les seves intervencions i han aportat les seves opinions amb relació als vincles laborals, al final de la trobada hem fet una petita “juguesca” on els treballadors de l’empresa han aportat la seva opinió de com cal rebre a un nou treballador quan s’incorpora a Pous Grup.
L’any vinent a per la 4a. Trobada, i sumant. Gràcies a tots els nostres amics i clients per fer possible que Pous Grup sigui una empresa puntera a la ciutat.
Pous Grup